مشخصات، قیمت و آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004 دو سینی. اون توستر نوبل کینگ اصلی. آون توستر Noble King NF-1004 وحدت تلاش کار ارس نوبل کینگ اصلی دو سینی

 

آشنایی با وسیله برقی آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004

توستر یکی از وسایل برقی پر کاربرد در زندگی خانواده های امروزی می باشد، به همین دلیل همه سعی می کنند یکی از بهترین برندها با بهترین امکانات را تهیه کنند، آون توستر نوبل کینگ مدل NF- 1004یکی از این وسایل برقی با مزایای فراوان است که ما در این مقاله به بررسی آن می پردازیم.

https://www.chenaru.com/wp-content/uploads/2020/11/Noble-King-1.jpg

 

جهت آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004 کلیک کنید

 

  • صفحه نمایس :ندارد
  • چراغ داخلی : ندارد
  • جوجه گردان : دارد
  • زمان سنج (Timer) : دارد
  • تعداد قفسه : 1
  • کانوکشن : ندارد
  • محدوده ظرفیت : 26 تا 30 لیتر
  • محصول شرکت وحدت تلاش کار ارس

این توستر با برند نوبل کینگ که محصول مشترکی از دو کشور چین و ژاپن می باشد، در بازار ایران جای خود را باز کرده است و توانسته است با توجه به رنج قیمتی مناسب توجه اران را جلب کند.

تجهیزات و مشخصات فنی آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004

این وسیله برقی مانند دیگر توستر ها دارای جوجه گردان، سیخ کباب، گیره سینی، دو سینی بزرگ برای کیک و شیرینی و پیتزا، سینی توری و محافظ برق می باشد.

آون توستر نوبل کینگ مدل NF-1004 با حجم 40 لیتری و بالای خود به خوبی می تواند حرارت را تا دمای 320 درجه سانتی گراد به مواد غذایی منتقل کند و به خوبی آنها را به خصوص انواع گوشت ها را بپزد.

آون توستر نوبل کینگ مدل  NF- 1004دارای کنترل زمان بالای 90 دقیقه ای با زنگ هشدار می باشد و به خوبی می توان تنظیمات حرارتی و جهت حرارت را نیز در روی آن انجام داد و غذاهای متنوع را پخت.

بدنه این توستر استیل، ضد زنگ و ضد لک و دارای المنت های حرارتی مقاوم و با دوام است، همچنین شیشه این توستر دو جداره و نشکن است و در برابر حرارت به خوبی دوام می آورد.

یکی از مواردی که نظر اران آون توستر نوبل کینگ مدل  NF- 1004را در هنگام به خوبی جلب می کند ارتفاع و حجم این توستر که در حد مایکروفر می باشد، است که امکان کباب کردن جوجه های بزرگ را هم به خانواده ها می دهد.

آون توستر Noble King مدل  NF- 1004در رنگ های مشکی، سفید و نقره ای در بازار موجود است و می تواند توجه بسیاری از عروس خانم ها را نیز به خود جلب کند، خانواده ها می توانند از طریق سایت های اینترنتی و نمایندگی های این توستر را با قیمت مناسب اری کنند.

 

دسته بندی ها : برچسب ها : , ,


چنارو توستر ,کینگ ,نوبل ,خوبی ,برقی ,سینی ,نوبل کینگ ,توستر نوبل ,وسیله برقی ,وحدت تلاش ,وسایل برقی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کپی کردن لایه نمایندگی فروش اینورتر دلتا دانلود رایگان گلچین بهترین ها وب تخصصی مدرسه فوتبال و فوتسال بانوان کاسپین ( گرگان ) دانلود برای شما گردشگری شرکت خرید و فروش فلزیاب 09102191330