15 طراحی سایت گاهی زیبا برای الهام گرفتن

اگر طراحی سایت گاهی زیبا و بسته بندی محصولات خود را به زیبایی به بازدید کنندگان خود ارائه نمی دهید، قطعاً سرمایه خود را هدر داده اید. مردم واقعاً یک کتاب را بر اساس جلد آن قضاوت نمی کنند ، نه؟ البته که می کنند!

چه ارائه غذا در یک رستوران شیک و چه جدیدترین محصول اپل، به نظر می رسد انسان ها فقط چیزهایی را دوست دارند که به زیبایی طراحی شده اند. همین اصل برای وب سایت ها ، به ویژه در زمینه تجارت الکترونیکی اعمال می شود.

طراحی های جذاب و طراحی وب سایت های گاهی جذاب همیشه نقشی اساسی در یک استراتژی  آنلاین و بازاریابی موفق داشته اند. به این دلیل که طراحی زیبا و یک پالت رنگی عالی می تواند ارزش درک شده محصولات شما را افزایش دهد.

چه چیزی باعث ایجاد یک وب سایت گاهی خوب میشود؟

مردم هر بار که وارد سایت می شوند در مورد طراحی وب سایت گاهی شما قضاوت می کنند. در واقع، مطالعات نشان داده است که 50 میلی ثانیه طول می کشد تا مرورگرها تصمیم بگیرند که در یک سایت باقی می مانند یا نه. شما 05/0 ثانیه فرصت دارید تا کاربران را تحت تأثیر قرار دهید ، به همین دلیل طراحی گاه اینترنتی شما بسیار مهم است.

چه در شرف ایجاد یک سایت گاه آنلاین کاملاً جدید باشید و چه به فکر طراحی مجدد سایت گاهی فعلی خود افتاده اید، لیست زیر از 15 طراحی سایت گاهی زیبا به شما الهام بخشد تا برای طراحی سایت گاهی خود ایده بگیرید پس با طراحی سایت گاهی فرکام همراه شوید.

1. The Greats Brand

 The Greats Brand

2. Mammoth & Co.

1. The Greats Brand

3. Joined + Jointed

3. Joined + Jointed

4. Locals Apparel

 Locals Apparel

5. Tradestone Confections

Tradestone Confections

6. Mah Ze Dahr Bakery

 

 Mah Ze Dahr Bakery

7. Indochino

 Indochino

8. Uppercup

 Uppercup

9. Shwood

 Shwood

11. Orlando Berlin Fashion

Orlando Berlin Fashion

12. Functionals

 Functionals

13. Bold & Noble

 

Bold & Noble

14. Big Cartel Shop

Big Cartel Shop

15. Walked & Worn

Walked & Worn


گروه نرم افزاری فرکام ارائه‌دهنده‌ی راهکارهای نرم‌ افزاری سازمانی و شرکتهای متوسط سایت ,طراحی ,گاهی ,زیبا ,الهام ,سایت گاهی ,طراحی سایت ,گاهی زیبا ,الهام گرفتن ,برای الهام ,برای الهام گرفتن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله اینترنتی فهادان آموزش شهروندی و طرح شهردار مدرسه |نِوِشته هایِ شَخصیِ مَن| ililili تک ستاره پایگاه تفریحی و سرگرمی موج زندگی لوازم بهداشتی دهان و دندان موزیک عکس اس پیشواز در سایت تفریحی و جذاب عکس توشات مرجع دانلود فایل